17 juli 2011

Logga åt fiktivt fotbollslag

Min man har spelat onlinespelet Hattrick i en hiskelig massa år nu. För att fira att han gått upp i division 2 hjälpte jag honom med att piffa till den gamla loggan. Inte för att jag egentligen bryr mig så mycket om hans "lag". Låt mig säga såhär: Jag är inte ens intresserad av riktig fotboll. Däremot tycker jag om 1) min man och 2) att rita. Stadssilhuetten kom till på grund av att hans motspelare tror att han bor i ett torp, vilket inte är sant - det är ett bostadsområde vi bott i.

Idag var någon inne på hans sida och skrev att den nya loggan var snygg och då blev jag glad. Och tänkte, varför inte lägga ut den här också?

1 kommentar:

  1. Hej, här var det mycket intressant att titta på så jag lägger till dig i min blogg lista så jag hittar hit igen :)

    SvaraRadera