5 okt. 2011

Populära helikoptrar

Får jag leka med detta?
Oj oj, helikoptertyget är redan slut hos Lilofant! En del har gått till återförsäljare i andra länder, vilket känns fantastiskt roligt. Det verkar som att det ska tryckas mer, eventuellt i en ny färg. Varning nu för oredigerade mobilbilder:

Schyst överraskning efter en tuff jobbvecka!
En tröja till lillebror...
...och en till riddaren som spelar död.

Jag har fått två beställningar på kläder i detta tyg. Extra roligt är att jag ska få sy en klänning! Jag har ju bara söner precis som de flesta av mina kompisar. Lite extra jobb att rita mönster, men det kan det vara värt för att få göra något helt nytt.

1 kommentar:

  1. Jättefina grejer! Ja jag tycker också helikoptertyget är utmärkt till en klänning. Min tjej som är 2,5 gillar helikoptrar.

    SvaraRadera